توزیع ۵۰۰۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته از سازمان امداد ونجات در مناطق سیل زده استان

رسول راشکی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: از توزیع ۵۰۰۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته از سازمان امداد ونجات در مناطق سیل زده استان خبرداد.

رسول راشکی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استاندر گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  گفت: در پی وقوع بارندگی شدید و سیل. مسدود شدن راه‌های مواصلاتی در جنوب استان ۹۸ روستا دچار سیل و آبگرفتگی شدند.

در همین راستا تعداد ۵۰۰۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته از محل سازمان امداد و نجات مرکز به سمت استان ارسال و در شهرستان‌های دلگان، چابهار، زاهدان، میرجاوه، خاش در حال توزیع می‌باشد.

همچنین ۲۰۰۰ تخته پتو، ۵۰۰۰ کیلو نایلون پوشش چادر نیز ارسال و در شهرستان‌های چابهار، کنارک، نیکشهر و ایرانشهر توزیع خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اضافه کرد: از دیگر اقلام ارسال به استان ۱۶۰۰ دستگاه چادر ا مدادی از استان کرمان، ۴۰۰ دستگاه چادر از استان خراسان جنوبی، ۲۶۰۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته و ۹۶۵ کیلو گرم حبوبات از خراسان شمالی، ۲۷۰۵ کیلو گرم حبوبات، ۷۶۵۶ کیلو گرم قند و شکر از استان زنجان در راه میباشد که بعضی از این اقلام رسیده و در حال تخلیه می‌باشد و در شهرستان‌های چابهار، کنارک، نیکشهر، زاهدان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار